Thursday 17 December 2015

Perhimpunan UMNO kekalkan Perdana Menteri Najib malangnya orang Melayu Sudah Berpecah

Perhimpunan UMNO baru baru ini menampakan bertapa hangat isu mengenai kedua pimpinan Presiden dan Timbalan serta Naib Presiden yang masing masing bergelut untuk menekan isu isu semasa.

Tetapi malangnya pada perhimpunan parti Presiden sahaja dapat memberi ucapan dan Timbalan kedua dua tidak dapat berkata apa apa cuma dengar dengan hati yang amat pedih serta pilu.

Orang orang Melayu bersorak sakan di PAU dan memuji parti Presiden serta ahli MT yang hadir. Itulah gambaran PAU tahun ini dan malang sekali tidak nampak macam mana orang Melayu kita boleh tidak nampak kecacatan banyak kepada parti. Mereka hanya mampu senyum dan akur pada Ketua Cawangan yang sudah siap breifing ahli ahli kawasan mereka.

Bagi rakyat di luar perhimpunan ini semua adalah hanya gambaran yang menjadi bahan ketawa dan imej yang sebenar orang Melayu menonjolkan amatlah menghampakan.

Ramai menyatakan bahawa orang Melayu kalau tak bodek tak boleh hidup. Ini falsafah yang tepat kerana Cash Is King dan tidak kira macam mana pun pusing ala pusing, semua akan nampak cantek akhirnya.

Satu kenyataan yang tidak boleh dilupakan ialah walaupun apa yang berlaku dalam parti, UMNO tidak boleh karam kata mereka yang kononya spesis ini akan tetap tutup kemaluan UMNO dan akan lawan pihak yang cuba memecahkan parti UMNO.

Yang pelik ramai pulak orang Melayu kita ni tak sedar diri bahawa kali ini orang orang Melayu pula yang mendesak kepimpinan parti letak jawatan dan bukan orang luar atau bangsa lain. UMNO sudah menjadi satu isu kepada orang Melayu sendiri dimana parti UMNO yang sepatutnya membantu kaum orang Melayu hanya membantu segelintir orang orang mereka terutama sekali yang kaki bodek kepimpinan parti itu sendiri.

Sudah jadi lumrah yang kaki bodek akan kedepan dan mula tunjuk senyum dan cium tangan sehingga hujung kaki pemimpin

1 comment:

  1. Dapatkan Penghasilan Tambahan Dengan Bermain Poker Online di www ,

    SmsQQ , com

    Keunggulan dari smsqq adalah
    *Permainan 100% Fair Player vs Player - Terbukti!!!
    *Proses Depo dan WD hanya 1-3 Menit Jika Bank Tidak Gangguan
    *Minimal Deposit Hanya Rp 10.000
    *Bonus Setiap Hari Dibagikan
    *Bonus Turn Over 0,3% + 0,2%
    *Bonus referral 10% + 10%
    *Dilayani Customer Service yang Ramah dan Sopan 24 Jam NONSTOP
    *Berkerja sama dengan 4 bank lokal antara lain : ( BCA-MANDIRI-BNI-BRI )

    Jenis Permainan yang Disediakan ada 8 jenis :
    Poker - BandarQ - DominoQQ - Capsa Susun - AduQ - Sakong - Bandar Poker -

    Bandar 66

    Untuk Info Lebih Lanjut Dapat menghubungi Kami Di :
    BBM: 2AD05265
    WA: +855968010699
    Skype: smsqqcom@gmail.com


    bosku minat daftar langsung aja bosku^^

    ReplyDelete